کربلایی جواد مقدم

این وبلاگ در باره ی کربلایی جواد مقدم مداح اهل بیت است.

کربلایی جواد مقدم

این وبلاگ در باره ی کربلایی جواد مقدم مداح اهل بیت است.

لطفا نظر بگذارید ممنون از نگاهتان
لطفا برای دانلود مداحی و مداحی تصویری به ادامه مطلب مراجعه کنید

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

با عشق تو هرکی غمی داره

دانلود مداحی

متن

با عشق تو هرکی غمی داره

از اون همه عشق یه کمی داره

من با تو خوشم با تو مجنونم

دیوونیگم عالمی داره

تو بزرگم کردی تر و خشکم کردی

پیش تو جایی دارم

چقدر شیرینه من و هیأت گردی

با تو دنیایی دارم

من و دل آشوبی تو و انقد خوبی

با شما رویایی دارم

( یا حسین ثارالله یا حسین ثارالله

اللهم الرزقنا کربلا )


دل از من و از شما دلداری

کردم پای عشق تو کم کاری

هیچوقت تو برام کم نمیذاری

من فکر میکنم تو دوسم داری

تو هوامو داری بسکه خوش رفتاری

منو کردی مهمونم

با زیاده خواهی ولی باز گهگاهی

خوبه با تو همخونم

تو به پام وایستادی هرچی خواستم دادی

ازتم خیلی ممنونم

( یا حسین ثارالله یا حسین ثارالله

اللهم الرزقنا کربلا )


این به یاد هر سینه زن باشه

هم یاد تو هم یاد من باشه

امتیاز هر نوکر اینه که

با امام رضا هم وطن باشه

زائر دلداده دل صاف و ساده

یه مسافر یه جاده

دل که شد آواره هیئت سیاره

جاش توی گوهر شاده

کربلا یا مشهد چجور این دل انقد

پیشتون گیر افتاده

( یا حسین ثارالله یا حسین ثارالله

اللهم الرزقنا کربلا )





  • محمد مهدی حبیبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی