کربلایی جواد مقدم

این وبلاگ در باره ی کربلایی جواد مقدم مداح اهل بیت است.

کربلایی جواد مقدم

این وبلاگ در باره ی کربلایی جواد مقدم مداح اهل بیت است.

لطفا نظر بگذارید ممنون از نگاهتان
لطفا برای دانلود مداحی و مداحی تصویری به ادامه مطلب مراجعه کنید

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

مداحی کربلا خونمه همراه با متن جواد مقدم


دانلود مداحی بالینک مستقیم



متن مداحی کربلا خونمه :

کربلاخونمه، از چی دل بکنم

حق دارم که بگم، با تو هم وطنم

بارون ِ بارون،چشمای گریون

این شبا گریه عادتم شده

توی رویاشم،کربلا باشم

برای یکی دو ساعتم شده

خیلی بی تابم،نکنه خوابم

حالا که دیگه نوبتم شده

واااکرببلا،واااکرببلا

$$$$$$

باز ببین اومدم، با یه چشمای خیس

جزو گریه کُنات، اسمم و بنویس

من و اشکام،همین و میخوام

که اینا یادگاری میمونه

مامیریم اما، از ما تو دنیا

یه دنیا بی قراری میمونه

باتومیدونم، دل دیوونم

تو پاییزم بهاری میمونه

بارون ِ بارون،چشمای گریون

این شبا گریه عادتم شده

توی رویاشم،کربلا باشم

برای کی دو ساعتم شده

خیلی بی تابم،نکنه خوابم

حالا که دیگه نوبتم شده

واااکرببلا،واااکرببلا

$$$$$$$

دنیامیگذره و فکر آخرتم

با تو شک ندارم، غرق مغفرتم

عشق تو پاکه، شکر خداکه

تو هیئت تو سینه زن شدم

اگه گداتم، از نوکراتم

از کرم امام حسن شدم

غم تو خوردم آخرش مردم

با پیرهن سیاه کفن شدم

  • محمد مهدی حبیبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی