کربلایی جواد مقدم

این وبلاگ در باره ی کربلایی جواد مقدم مداح اهل بیت است.

کربلایی جواد مقدم

این وبلاگ در باره ی کربلایی جواد مقدم مداح اهل بیت است.

لطفا نظر بگذارید ممنون از نگاهتان
لطفا برای دانلود مداحی و مداحی تصویری به ادامه مطلب مراجعه کنید

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

با بال فرشته خدا روی قلبم نوشته

دانلود مداحی 

متن

با بال فرشته خدا روی قلبم نوشته

اگه باشه این اسیرت جاش توی بهشته

با بال شکستم یه گوشه تو هیئت نشستم

شدم آقا فطرس نگاهی به این دل خستم

سید الشبابی عزیز دل برترابی

باعث و بانی ثوابی ای جانم آقا

سید الشبابی آرامش این دل خرابی

بده به من هم جوابی کرببلا میخوام

( مدد ابی عبدالله شاه )


دل بستم خدایی به کتیبه و سیاهی

به همین پرچم و علامت پیر میشم الهی

با تو خوبه خحالم تویی پشت و پناه عالم

میکنم اقرار به این که مدیون سه سالم

بی تو قرارم به جز تو کسیو ندارم

آرامش قلب زارم خیلی دوست دارم

دوست دارم تو صحنت دلمو یه روز جا بذارم

مهتاب شبای تارم خیلی دوست دارم

( مدد ابی عبدالله شاه )


ما همه میریمو اونی که میمونه حسینه

پاتوق این دل دیوونم بین الحرمینه

بین الحرمینه دو جنت رو زمینه

هردلی میخواد یه روزی روبروش بشینه

به به چه صفایی دوباره دلم شد هوایی

انگار الآن من همونجا تو همون حوالی

تو صحن اباالفضل با همین قلب دیوونم

زیارت عاشورا میخونم ای وصله جونم

( مدد ابی عبدالله شاه )

  • محمد مهدی حبیبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی